Onze Service & Garantie

Beschadiging ten gevolge van ondeskundig gebruik, normale slijtage en gebreken die de werking of waarde van het apparaat niet noemenswaardig beïnvloeden vallen niet onder de garantie.

Garantie vervalt tevens bij reparatie door niet door ons erkende installateurs en/of gebruik van niet originele onderdelen. Noch de leverancier noch de verkoper zijn verantwoordelijk voor een verkeerde installatie, verkeerd gebruik of wijzigingen uitgevoerd door de koper.

Onder wijzigingen wordt elke handeling verstaan die tot een defect kan leiden van de Barrelsauna of sauna of een onderdeel ervan, of die het besturingssysteem onveilig maakt.

Schade veroorzaakt door een onjuist draagvlak wordt niet door de garantie gedekt.

• Jouw Barrelsauna dealer en reparatie team

• Spa-service Nederland

• Bos-service.nl

Heb je een reparatieverzoek voor een product waarvan de garantieperiode is verlopen? Geen zorgen, wij helpen je graag verder!

Ook na de garantieperiode kun je bij ons terecht voor reparaties. Onze technische dienst kan het product onderzoeken en je voorzien van een offerte voor de benodigde reparaties. Zo weet je vooraf wat de kosten zijn, en kunt je een weloverwogen beslissing maken.

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een reparatieafspraak in te plannen.

Als je een reparatie hebt laten uitvoeren door een niet-erkend bedrijf, kan dit gevolgen hebben voor de garantie en de verdere ondersteuning van je product. Reparaties door niet-erkende bedrijven zorgen ervoor dat de fabrieksgarantie ongeldig wordt verklaard, voor garantie of reparatie kun je deze partij aansprakelijk stellen.

Handige vervolg stappen:

Stap 1: Documenteer de Reparatie. Bewaar alle documenten en facturen van de reparatie. Dit kan nuttig zijn voor eventuele verdere communicatie met de partij van de reparatie of onze erkende reparatiediensten (voor een betaald verzoek).

Stap 2: Laat een Inspectie Uitvoeren. Laat je product inspecteren door een erkend servicecentrum. Zij kunnen controleren of de reparatie correct is uitgevoerd en eventuele fouten corrigeren. Dit kan helpen om verdere schade te voorkomen.

Stap 3: Overweeg je vervolg stappen. Kijk aan of je vervolgens een betaalde reparatie wil laten uitvoeren door een erkende reparatiedienst.